Post by roszadosathun on Feb 10, 2022 15:36:38 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Clash Royale ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Clash Royale IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode øge ædelstene ▞▞▞
▞▞▞ Clash Royale 2022 version ▞▞▞
Mig og min bror kommer hele tiden på samme konto via clash royale muligheder vi ikke er logget ind på samme google play account alligevel fint spil 😄
Download ikke spillet, det stinker nu. Matchmaking er så dårligt. Jeg har ingen tropper på maks. niveau, men alligevel har alle, jeg går imod, maks. niveau. Jeg har lige tabt 9 ud af 10 spil, jeg prøvede. Så ja, det er gået i stykker lol, tag også snyderne ud, når nogen kan droppe 2 eller 3 højere kysttropper, før jeg overhovedet kan sætte 1 eller 2 billigere tropper ud, du ved, du har et problem.
Det legendariske kort fra Electric Mage er det mest værdsatte i fællesskabet af spillere Clash Royale. Det er ideelt at sammensætte vores spilstrategi,
"Fantasy Royal VR" is a VR strategy battle game played in a sci-fi world. Make one's mark in the world through future virtual ... (like Clash Royale)
Clash Royale Stratégiai játékok njqv
Sletter mine kommentarer. Igen, frygtelig support, kan ikke fuldføre en enkelt almindelig anmodning (hej Felipe V.). Ønsker ikke at have korrekte data. Supercell ID er en vittighed, og det er forbundet med en konto i selvstudiet. Supportoplevelsen er mere end forfærdelig. Kan ikke tale med dem. Selve spillet er ok, selvom man selvfølgelig betaler for at vinde.
Så forfærdeligt. De sugede mig ud af så mange penge, da de også prøvede at drive et guild. Spillet har slet ikke forbedret deres matchmaking. Hvis du ikke har foretaget nok indkøb, bliver du parret med dæk, der ødelægger dig, eller det forsøger at belønne dig med at give dig hold, du tramper uden forhindringer, som om det var et barn. Deres matchmaking er fuldstændig skrald. De fjerner de gratis data, du giver dem, og forbedrer deres evner til at tage fra andre. Prøv noget andet. Stol på mig
Det er et dejligt spil at spille, når du ikke har noget at lave. Progressionen er medium tempo, og tilstandene er virkelig sjove. Det er færdighedsbaseret, fordi der ikke er noget uden for forskellige menneskers rækkevidde.
Dette spil er fedt og det hele, men trofæsystemet er så rigget, at hvis du taber, selvom du ødelagde begge tårne, vil du få minus 30 trofæer eller 29 trofæer, for pokker, selv du kan få 32 trofæer udslettet af dine fremskridt, og dette vil ske uanset hvor mange tårne du ødelagde, spillere på højt niveau har måske ikke noget problem med dette, men for lavt niveau er det absolut, plus det faktum, at på arena 4 eller 5 eller derunder, har folk en tendens til at have prins
Clash Royale Strategie thrk
Dette er et fantastisk spil, men der er også muligheder. Såsom når du spiller et hold, skal din partner ikke have lov til at forlade midt i et spil, eller give ekstra ressourcer til den resterende spiller - som at lade den resterende spiller bruge de andre spilleres 4 kort. Matching bør være baseret på samme niveau.
Jeg mistede min guds konto Mit gamle regnskab hed vbof pllssss give kontoen tilbage
Et af de værste spil i butikken. Det starter fantastisk, sjovt og på et jævnt niveau, men fald ikke for dette, de VIL TVINGE DIG TIL AT BETALE PÅ ET ET PUNKT FOR AT VINDE SPIL! De vil tvinge dig til at bekæmpe folk, der har spillet i årevis, som er max niveau med max kort, endda guldkort, mens du kun har niveau 9-10 kort, er deres niveau 13 max niveau kort så meget stærkere end dine, også mens de har 10.000 sejre, og du er under 1.000 sejre. De vil lokke dig langsomt ind!
Dette spil er bare at betale for at vinde. Hvis du har lavt trofæ, og du har samme lvl modstander, er du bare meget heldig, du vil møde donatorer, som har meget gode kort, og de vil nemt vinde. Dette spil er godt, men det kunne betale sig at vinde ligesom andre supercell-spil. Hvad skete der med dig, SUPERCELL?? Vi er ikke pengepung, der altid giver penge! dine spil var seje, efterhånden som spillene opdateres, bliver spil mere lønnet at vinde, jeg håber altid, at opdateringen kommer senere, eller vil blive fjernet. PLS Stop disse ting😭😔👎👎👎👎
Rigtig godt spil, men det betaler sig lidt for at vinde
Jeg elsker spillet, men den eneste grund til, at jeg fratrak stjerner, er på grund af mulighederne for "tilføj ven". Du skal enten kende personen på sociale medier eller sådan noget, eller lave en 2V2 og derefter venne dem og invitere dem...hvilket jeg ikke kan lide at spille. Andre spil er så simpelt som at trykke på "Inviter til klan" direkte efter, eller endda i en kamp, uanset hvilken type eller tilhørsforhold de har. Golf Clash har for eksempel denne funktion. Jeg ændrer min vurdering, hvis du tillader en lettere klaninvitationsmetode.
Supercell ID
På samsung galaxy s8 er skærmen ikke helt udfyldt, mens du kæmper. RETS VENLIGST. Du får også stadig guld for langsomt, hvis du vil opgradere 1 kort, kan det tage op til en uges slibning.
Clash Royale handler om strategi og taktik. Du kan ikke vinde spillet ved at bruge brute force og angribe din modstander alle ud.
Spillet er sjovt, jeg er en 5-årig veteran, men det er ikke, hvad det plejer at være. Det plejer at tage tid og en følelse af præstation at bestige sidstnævnte. I de sidste 2 år er det blevet mere af en løn at vinde, det viser denne sidste opdatering virkelig. Før var der næsten ingen køb, men nu skubbes det ned i halsen på dig bare for at få hver dollar, de kan. Også 2v2 matchmaking er ikke altid fair, men jeg tror, de gør det, så du vil bruge penge på at komme videre.
I de tidlige arenaer ser jeg små eller ingen problemer, men på bygmesterværkstedet introduceres ballonkortet. Det er ikke et stort problem i denne arena, for det er et lavt niveau, men i Royal Aren og frozen peak bliver jeg parret med folk, der har niveau 9 og 10 balloner. Dette udsletter øjeblikkeligt et af de tre tårne, og så forsvarer modstanderen bare broen. Det nytter ikke noget at have en kontra til dette kort, fordi fjenden højst sandsynligt har et kortspil til at forsvare ballonen. Jeg kan ikke avancere mere
Fantastisk strategispil, men clan wars er ikke så godt, som det engang var, selvom der er foretaget forbedringer, siden SuperCell brød det. Brug principperne om krig og talknakning (DPS) for at vinde. Spillet er dog rigget til ~60% gevinstrate. Det tager tid at opbygge dit team, men det kan gøres gratis...om år. Og nu...når dine kort er maxed, vil de tilføje et nyt niveau, så de kan tjene flere penge.
Har bare brug for flere måder at slibe ædelstene på, så du får lyst til at spille mere :-D
Du skal ordne dit matchmaking, det er rigget og alle ved det. Du bliver gentagne gange matchet med andre modstandere, der har kort, der modvirker hvert eneste af mine kort. Det er dybest set et automatisk tab. Din matchmaking er komplet affald.
Uhh jeg hader det bare. Jeg er på 927 trofæer, og så går jeg ned til 888 trofæer på et øjeblik! De sagde, at de giver fair kampe, men det eneste, de matcher, er trofæerne! Det er et godt spil. Der er ingen annoncer. Jeg hader bare, at de ALTID giver mig en uretfærdig kamp.! Enten er fjenden 2 niveauer højere end mig, eller også har de MEGET bedre kort end jeg. Det er et sjovt spil, men bliv ikke sur på dig selv, når du taber så meget. (Supercell, hvis du ser denne kommentar, bedes du gøre spillet til alle fair kampe)
Godt spil med god grafik af den type genre, hvis ikke det var for alle de urimelige match up mod andre der er adskillige niveauer højre end en selv, der har taget mange lån i banken for at spille dem på dette spil. Der er selvfølgelig også stor række mennesker hvis ikke alle, der er hævngerrig, hvis ikke alle, som har brug for at grine af en, for: "se hvor mange penge jeg har brugt på det her spil" typer, mens de flækker ens base med fuld maxed kort du på ingen måder kan gøre noget imod. Ellers et SUPER GODT spil. Er mishandling, frustrationer og en smadret mobil skærm noget for dig, så go ahead og prøv det. Og ja... alt hvad der står ovenover vil ske for dig... det elsker jeg med et hundrede procent, så er det sagt (skrevet)
Fantastisk spil virkelig sjovt at spille, den seneste opdatering gør det, så du kan få de kort, du vil have hurtigere, men det tager alt for lang tid at tjene guld, medmindre du betaler penge, og det er trist, fordi alle, jeg møder, har niveau 14-kort, men det ville tage mig flere for at få nok guld til at opgradere mine kort, og hvis du skifter kortspil, vil de fleste af dine kort være på et virkelig lavt niveau, så skal du stadig kæmpe mod folk med kort på et virkelig højt niveau, så når du først når et bestemt niveau, bliver du stort set fast ved at bruge det samme kort.#guld
Sjovt spil! Jeg ville elske, hvis udviklerne gjorde det, så hvis du har en kortanmodning i en plan, der stadig er aktiv, giver den en advarsel, før du ved et uheld laver en ny og sletter den gamle... Jeg bliver ved med at rode med mine episke anmodninger. Min klan er så aktiv, så det tager et stykke tid at rulle op hele vejen... Så tilføj venligst en pop-up-besked eller en boks øverst på anmodningsskærmen, hvor der står enten "Ingen aktive anmodninger" og "Anmod om aktiv" eller noget i den stil...
Spillet plejede at være bedre med månedlige balanceændringer og et matchmaking-system, der fungerer korrekt og virkelig finder et passende match, men i dag er de ting ingen steder at finde, det er bare trist, hvad der skete med spillet, det bliver mere og mere p2w med hver opdatering og gået i stykker
Mesterværk som ethvert spil supercell laver.
Helt ærligt, jeg har spillet dette spil i 5 år nu, og det har aldrig været så løn at vinde, opdateringen med de nye mestre har gjort dette spil så p2w... spillet er virkelig sjovt, men hvem der end bruger lidt penge får så stor en fordel end alle de andre spillere, der ikke bruger penge
Falsk. Det er ikke pvp. Hvis det var pvp, ville du til sidst spille en person, du faktisk kender. Jeg har kun spillet de samme profiler i årevis. Bots. også det eneste spil, hvor du kan miste service med fuld bar?!? Især hvis du vinder for meget 👎. Hvornår skal vi spille almindelige mennesker??
Spillet plejede at være sjovt at spille, skulle bruge strategi meget og blev parret med lignende dygtige spillere. Men når du er parret mod spillere, der kan tabe alle slags op-kort hurtigere, end de burde, og du kommer ind i en kamp sådan 5 til 9 gange i træk, bliver det irriterende. Det er også irriterende, når du går imod andre spillere, der har næsten 2k flere trofæer, end du gør, og udsletter dine tropper, før de overhovedet får en chance for at spawne ind, eller før du overhovedet kan starte den kamp, de vinder.
Jeg elsker spillet, jeg har spillet det for evigt, men grunden til, at jeg giver det en stjerne, er på grund af det faktum, at spillet er så lønnet at vinde, og matchmakingen er forfærdelig. Jeg er niveau 11, og jeg har nok brugte kun højst $10 på spillet, så jeg har ikke kort på højeste niveau, og jeg bliver stillet op mod folk, der er på niveau 13-14 i arena 13, der har kort på maks. niveau og stjerneniveau, så det er umuligt for mig at komme ud af arena 13, fordi jeg får sådan nogle mennesker i min sidste 2. til sidste kamp.
Ville være 5 stjerner, men jeg er nødt til at give det 4 på grund af matchmaking. Jeg er i legendarisk arena 1 (på grund af trofæ-nulstillingen), og hver gang jeg spiller bliver jeg altid matchet med max-niveau-kort. Mit højeste kort jeg har er lvl 12, så det er virkelig ikke en mulighed at forsvare en lvl 14 hog rider. Alt andet har jeg det fint med, det er bare, at matchmaking er forfærdeligt.
Clash Royale - Androidsis
De stjæler dine penge. Enkelt sagt er spillet uretfærdigt, og det er en 100 % betaling for at vinde! De gør dig med modstandere langt ude og udjævner dig og supportteamet er værdiløse. De vil ikke engang forklare, hvad der foregår. Spil ikke dette.
Fedt spil, men den nye Clash war er for kedelig og trækker ned
2 3 4 Player Mini Games Simuliaciniai yhb