Post by roszadosathun on Feb 10, 2022 15:51:43 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Castle Defense 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Castle Defense 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode mange poeng ▞▞▞
▞▞▞ Castle Defense 2 2022 version ▞▞▞
Betal for å vinne. Enkelt og greit.
Det er et fantastisk spill. Det er ikke kult hvordan den vil ha alt fra $10 til $99 for ting i spillet, og hvordan den stadig gir deg $30 på slutten av hvert nivå. For å få karakterer rundt $15. Pengene du måtte slippe på dette spillet, kan du kjøpe en konsoll og ha penger til overs for å kjøpe spill som dette. Jeg ville ha kjøpt dette spillet for en rimelig pris. Jeg kom til slutten, men måtte slette den en gang det ikke var noen måte å generere midler i spillet for å oppgradere senere uten å betale ekte penger for å avansere, eller spille om tidligere nivåer tusenvis av ganger bare for å generere lommepenger.
Jeg brukte nesten $20 på lilla edelstener, og det ga ikke edelstenene mine, men jeg tok pengene mine, vær forsiktig med å bruke penger her. Denne feilen gjorde meg bare sint.
Det er et morsomt spill, men på et tidspunkt vil det bli umulig å vinne nivået med mindre du kjøper noen ting med ekte penger
Det er et flott spill, men som andre anmeldere har jeg foretatt et kjøp og ikke mottatt det. Ordne det!
Ikke kjøp noe, kjøpte empire pack og noe annet og fikk ingenting
Castle Defense 2 Strateške igre kryk
Ingen måte å lagre data på. Det eneste som holder dette spillet fra 5 stjerner. Ny telefon. Dette spillet vil ikke klare seg
Kjøpte innhold i appen, men fikk ikke varen. Kontaktet Utvikleren, men ingen svar.
Elsket den første, nå er denne andre enda bedre. Ferdighetssystemet, tårnene er dårlige og fiendene er en smerte. Perfekt
Det er det beste spillet jeg har spilt, jeg håper du forbedrer dette spillet. Ny oppdatering kjæledyr kan gi helten buff. nyt å spille dette
Vennligst oppdater spillet, vær så snill
Jeg elsker dette spillet ... Men jeg kjøpte nybegynnerpakke to ganger og jeg fikk aldri noe, og også en empirepakke og jeg fikk ingenting ... Så dårlig organisasjon
Jeg spilte dette spillet i kanskje en time, men det tok mye kortere tid enn det å innse at dette er en pengegrop. Aldri har jeg noen gang sett så mange annonser eller popup-vinduer som vil at du skal bruke penger, som jeg så i dette spillet. Helt latterlig.
Ser ut som det kan være bra, men det er fylt med apper som gjør det så uspillbart at jeg sluttet å spille og avinstallerte det
Beste slottsforsvarsspill ....anbefales for dere alle å laste ned
Jeg liker spillet, men det lar meg ikke gjøre noen av tilbudene for å få edelstener, vennligst hjelp
Jeg kjøpte noen blå og lilla diamanter. Betalt og alt bra, men fikk jeg diamantene... NEI! JEG VIL HA PENGENE MINE TILBAKE! Men ingen hjelpeknapp å finne i spillet...
Castle Defense 2 Strategy cxr
Liker spillet, så langt så bra. Fant nettopp ut at du ikke kan få/tjene den neste helten å leke med. Du må betale/kjøpe $ for det. En stor skuffelse, jeg kommer mest til å slutte å spille dette spillet nå. Visste ikke at det var en $-graber. !
Jeg spilte allerede dette spillet for to år siden. Fortsatt fantastisk... fortjener en 5 ⭐⭐⭐⭐⭐ vurdering...
Ikke betal for ekstrautstyr. Du får dem ikke. Jeg betalte $10 for Crystal's eller hva som helst, og fikk aldri noe!
Hvorfor gir dere ingen oppdateringer for dette spillet lenger? Og vennligst legg til et alternativ for å koble til Facebook slik at vi kan lagre spillingen vår, og når vi trenger å bytte telefoner vil vi få spillet vårt fra samme nivå som vi spilte på vår forrige telefon, vennligst utvikler våkn opp og gjør noe n da Jeg vil rangere det med 5 stjerner fordi dette spillet er helt fantastisk, jeg elsker det💯
Det er gøy. Et av de beste tårnforsvarsspillene noensinne, helt til det blir umulig å komme videre uten å bruke penger. For ikke å snakke om hvor gjerrige de er med diamanter med tanke på hvor mye av dem du trenger. I tillegg til et retardert kjæledyrsystem er det helt klart en annen måte å suge penger fra deg på siden ametyster også er umulige å få tak i. Helter er også en svindel. 30 dollar for en mobil videospillstøttekarakter. Beklagelig. Og alle andre er nesten umulig å låse opp uten å betale. Feil...
Castle Defense 2 頭脳系 pdd
Beste Defese GameStyle på mobil
det er veldig bra, men vi kan ikke passere nivå 5/6 ved å spille spillet gratis. Kjøp i appen bør gjøres! God strategi, men skuffende også.
Fant det vanskelig å komme forbi nivå 5 i kampanjen uten å foreta kjøp. Helter altfor dyre. $29,99 for å kjøpe en enkelt helt? Latterlig.
Jeg tok med nybegynner- og empire-pakkene, men fikk ikke fikset krystallene
Incredible Monster City Battle מזג האוויר gqi
Koble til Google-kontoen for å lagre fremdriften..tnx
For avhengig av krystallvaluta etter min smak, spesielt pvp, gir en veldig sterk lønn for å vinne stemning.
Veldig skuffet over at kjøpene mine aldri kom gjennom, ingen svar på spørsmålet mitt heller.
Dette er den beste castle td jeg noen gang har spilt. lag castle td 3, legg til nye helter
Jeg har spilt dette spillet for alltid, og når jeg endelig foretar et kjøp, blir pengene mine tatt, men jeg mottar ingenting. Nå merker jeg at jeg definitivt ikke er den første som blir dratt av, ettersom mange andre spillere har rapportert det samme. Gi meg det jeg har kjøpt eller gi meg pengene mine tilbake. Mest uprofesjonell erfaring jeg noen gang har hatt med noe selskap.
Jeg likte spillet, men plutselig begynte det som nytt og jeg mistet tydeligvis alt.
Det er gøy .. Og jeg elsker det ( Men vær så snill å oppdater en ny arena og mer utfordringskampanje og legg til en ny helt! ..
Vandre full
Forfriskende fint spill
Det er utmerket jeg kan spille dette i omtrent et år (60 år), men jeg ga 5 stjerner fordi det er så bra og jeg liker kartene
veldig morsomt å spille, men jeg har mistet fremgangen min og kan ikke få den tilbake, så jeg vil gjerne ha en sparekonto eller noe
Ikke bra, men bra.